Chester no mo’

So. Chester Bennington van Linkin Park voeg sy naam op die lys van oorlede celebs.

Dit is opsigself jammer. Iewers op die aarde is daar nou ses kinders wat sonder ‘n pa moet groot word.

Maar anders as miljoene mense vandag, kan ek net nie my self so ver kry om Linkin Park te luister nie.

Ek is of eerder was, ‘n groot fan van hulle gewees. Ek dink Hybrid Theory is een van die beste albums wat sekulêre rock kon vrystel.

Maar soos tyd aangeskuif het, het ek net soortvan weg gedryf van Chester se musiek. Die laaste wat ek gehoor het was dat hulle laaste album bietjie heavy aan die suig kant was.

So Chester, ou boet: Ek hoop jy vind vrede in die dood.

 

2 comments

  1. rondomtaliedraai · Julie 21

    Dis hartseer…

  2. perdebytjie · Julie 21

    So onnodig!
    Ek is bly jy blog weer…ek was rêrig hartseer toe jy sê jy waai!

Lewer kommentaar

