And then we have…

Noudat ek getroud is, en seks is nou nie meer die groot sonde as wat dit was voor my huwelik nie, sit ek nogals baie daaraan en dink.

Oh, who am I kidding? Ek is ‘n man wat mentally nog 14 jaar oud is vandat ek 10 was, volgens dies wat my ken. So ek dink permanent aan seks.

 

Dies van julle wat so bietjie die stoute kant van die litturgie al bespeur het, sal weet daar is ‘n honderd en een duisend name vir die… wel… jy weet mos!

Net in Afrikaans alleen kyk ons na:

Voël

Tottie.

Piel

Plesier-spier

Eenoog koggelmander ensovoorts en so aan.

koggel

Die vrou se privaatheid het ook derduisende benoemings. (Nie dat ek van dit hier gaan uiter nie. Dit is allermins ‘n familie blog die.)

Maar dit laat my dink: Ek is seker toe die ou Grieke of Latyners of wie ook al die ledemate  benoem het, moes hulle aliens of so iets gaan spreek het om ons Block en Tackle ‘n naam te gee.

Kyk, ons het kop (ek praat van jou hoof. Haal bietjie jou brein uit my broek uit, asb?), arms, bene, tone, voete, nek, mond, oë en so aan en so voorts.

Maar wat sal ons die ding noem waaroor empires geval het, (sommige) presidente bedank het en mans oor die algemeen meer dink mee as hulle breins?

Ons besluit om dit die lelikste naam ooit te gee.

Penis.

Soos in WTHeck Pythagoras? Kon jy nie iets beter kry vir die wortel van alle kwaad en lekker kry in die lewe nie?

En dan vir die dames: Vagina.

Ek kan nie eens die lelikheid van daai woord beskryf nie. Ek wil ook nie eers probeer nie!

Ek dink dis g’n wonder dat ons amper ‘n thesaurus vol van sinonieme vir die arme, dog een van die belangrikste dele van onse lywe het nie.

Kick an organ when it’s down! Is dit nie erg genoeg dat die arme ding se naaste buurmanne twee nuts en ‘n asshole is nie???

koggel2

3 comments

  1. rondomtaliedraai · 10 Days Ago

    hehehehe … ek bly doodstil!

  2. Toortsie · 10 Days Ago

    Ek kan net smile.

  3. diewithasie · 9 Days Ago

    Lag ek nou lekker!!

Lewer kommentaar

