Ek sien ek moet weer boobies begin plak

Sug.

Rerig mense?

Is dit al waarvoor my blog goed genoeg is?

Plaas ek geen dames wat dreig om uit hulle klere te ontplof nie, dan vrek die blog van my ‘n stadige, pynvolle dood.

Plak ek girls, well, dan skiet my stats die hoogte in, daai grafieke dreig om hier bo by my screen uit te breek, te gil “We’re Free!” en dan die vlaktes in te hardloop.

Ek voel so goedkoop en gebruik…

book, bow weapon, breasts, cleavage, cowgirl, drink, gloves, hat, original, purple eyes, purple hair, scarf, shorbikini, black hair, blush, cleavage, flowers, long hair, nardack, navel, original, petals, purple eyes, swimsuit, tasuna_by_ilolamai-d5ip73k31299425_p043285628_p046127432_p046660538_p0

2 comments

  1. rondomtaliedraai · 16 Days Ago

    heheheh jy kan darem lekker oordryf!

  2. Net Ek · 15 Days Ago

    O jy is funny!

Lewer kommentaar

