Van One Bad Pig na Alan Jackson

“Jy gaan doof word!” gil die baas nou die dag vir my.

“Huh?” antwoord ek en haal die oorfone af.  Carrey “Kosher” Womack gil nog aan “Take a Look at your Self!”

En as ek sê gil, bedoel ek die man gil en klink about soos ‘n vark oppad slagpale toe.

“Is dit Gospel?” vra Baas.

Ek wil amper my ogies afrol my oogkaste in.  Ek hoor dit nou al van seker Standerd 8 af. Dis nou wat, 24 jaar lank? “Ja, dit is,” sê ek, en maak gereed vir die verduideliking wat moet kom.

“Klink nie so nie.” En daar gaan hy, blik koffie onder die arm kombuis toe.

Ek sit maar die geraas so bietjie sagter. Well, ek sê geraas, maar as One Bad Pig so begin sing van “Never Forget the Cross!” dan is dit sommer so lekker kry gevoel. Music to my ears.

one bad pig

One Bad Pig. Ek het niks verder te sê nie…

Vandag luister ek weer na Alan Jackson. Country musiek, so eg, ek is seker as jy country music opsoek in die woordeboek kry jy ‘n foto van Alan.

Alan-Jackson

Pictured: Oxford Dictionary definition of Country Music aka Alan Jackson

En dis die ding wat vir my so amazing is van die God wat ons dien. Hy laat hom nie in ‘n mens se blik druk nie.

Hy is in alles, en enige iets wat Hy wil gebruik die sal Hy! Van die punk rock klanke van One Bad Pig, tot die rustige, strelende melodie van Alan Jackson se Hymns.

After all, hy het ‘n donkie laat gesels met Bileam die dag.  Imagine jy kom by die huis die dag, en jou hond reken jou: “Wat die joos het jy aangevang vandag??? Daar is ‘n Engel in die kombuis wat wag om jou skedel oop te split! WEET JY HOET EK MYSELF BEPOEF TOE EK HOM SIEN??? Daai Waterbak sal nooit weer dieselfde proe nie!”

2 comments

  1. rondomtaliedraai · 21 Days Ago

    hehehehe … jy het beslis nie jou sin vir humor verloor nie!

  2. Hier "blok" Elanè · 20 Days Ago

    Breë, baie breë “smaail”….

Lewer kommentaar

