Deja hoe nou?

Een ding wat ek nogals snaaks vind van myself is hoe ek altyd van daai gevoel van deja-vu gehou het.

Daai oomblik wat jy kan sweer jy het al die situasie beleef en dan sommer net so POEF! En dis weg.

Deesdae though is dit die grootste tereur aanval wat my brein op my brose siel kan loots. Dis dan wat ek weet hier kom poef, sommer so met die grawe vol.

Dis dan wat die droom kom, en daai angs wat jou testikels met ‘n snoeisker knyp.

Vanoggend was ek oudergewoonte vroeg uit. Kar uit te trek vir die 80km sloer werk toe. Die koue begin so bietjie vat-vat aan my bakkies, maar nog nie trui waardig nie.

In die verte hoor ek ‘n trok. En my brein rol terug. Na ‘n tyd toe ek as klein seuntjie my broer se bruin oop-zip trui aangetrek het. Die trui was heeltemal te groot gewees, maar dit was my oudste broer s’n. Hy was cool so ek was cool.

Ek was buite. Die winter in volle swang. Gras wit geryp. Wolke so oranje kleur van die son wat dreig om op te kom.

Ek het gesukkel om die garage deur oop te kry. Ek wou my fiets hê.

Maar daai garage deur wou net nie oop nie.

Ek het omgedraai, na die hek gekyk.

En in die verte het ek die gefluit van ‘n trein gehoor.

Vanoggend weer het die trok my laat terugdink aan die dae van die trein. Daar was Deja-vu.

En vir ‘n oomblik het ek gedink dis nog ‘n aanval.

Totdat ek besef het: Al wat dit is, is ‘n herhinnering. Van ‘n tyd wat ek nie weer wil deurleef nie, maar wat ek tog bly is om te kon gehad het.

Ek gaan okay wees…

C2hHvOZXUAAaqJk

3 comments

  1. perdebytjie · April 13

    Jy gaan een van die dae beter voel…oulike beskrywing uit jou jeug!

  2. rondomtaliedraai · April 13

    Gelukkig is dit naweek en gaan julle 2 mos iets lekkers doen

Lewer kommentaar

