Who knew?

Gisteraand se trippie huis toe was bad. Ek het my Ativan onder die tong gedruk en gewag dat die kalmte my moet oorvat.

Nes die ongeluk, die duiwel en Donald Trump dit wou hê, skop die pilletjie nie so dadelik in soos wat dit moet nie.

Gelukkig by die huis aangekom, storm die Boston Tereur soos oudergewoonte op die kar af, spring met ‘n gevaart van spoeg en opgewondenheid die kar binne nes ek die deur oop maak en, sonder dat ek vra, french kiss die hond my, tong en al.

En druk eers sy hol in my gesig in.

Want niks sê welkom terug soos ‘n hond se vars gepoepte agterstewe in jou neusholtes op nie…

Anyhow, angs maar nog steeds waar dit is (skyhigh) maak ons kos, eet en kyk na Jennifer Love Hewitt se boobs, die sterre in die reeks The Client List.

Vroutjie moet gaan hare was.

Ek staar na die TV.

Wat sal ek doen?

Niks om te kyk nie. 900 kanale en niks om te kyk nie.

Gaan speel maar ‘n game.

Ghost Recon.

Land my span se helikopter reg in die middel van ‘n vyand villa. Kort firefight later gaan gryp ek die dwelm smokkelaars luitenant by die volgende villa 300 meter verder die pad af.

Kry die inligting wat ek nodig het, nog meer missions.

Skakel die rekenaar af. Gaan kamer toe.

Die rustigheid vanself…

 

2 comments

  1. perdebytjie · April 12

    Ek sien al daardie hond van jou..lol.Ha,jou pille begin werk!

  2. rondomtaliedraai · April 12

    Skielik mis ek my hond …

Lewer kommentaar

