Quicky…

Wow. Ek moet erken. My pa se dood klap my vir ‘n ses soms!

Gister weer aan hom gedink. Vreeslik erg. Maar tog…

Kyk, as mens groot word in ‘n huis met een TV, een sport fanatikus en een video game verslaafde… Dan gebeur interessante goed.

Veral tydens 5 dag krieket.

Maak g’n fout. Ek en die Ou Toppie het baie saam krieket gekyk, en ek het dit geniet. Maar die 5 dag? Nee wat. Al rede hoekom ek sit en kyk is om HOM dop te hou.

Nie te lank nie, dan hoor ek daai snork. Dan het die La-Z-Boy gewen en die moegheid oorgeneem.

Sluip ek saggies op, verander die TV kanaal, prop die video games in en begin NET te speel.

Word hy wakker. “Sit af daai k@k! Sit terug op die krieket!”

Tien minute later… ZZZZZZZZZZZZZZZ

cx1pouywqaapric

2 comments

  1. perdebytjie · November 22

    Lekker lag ek hiervoor!

  2. rondomtaliedraai · November 22

    Mens hou nooit op verlang nie … so met foute en al.

Lewer kommentaar

