Dankie Pa

My Pa is so maand of twee terug oorlede. Sorry ek hou nie tred van sulke datums en dies nie.

Ek verkies om iemand  se lewe te onthou.

So was my Pa… Enige tyd as hy kon, het hy gehelp met iets. Karre regmaak (hy was ‘n selfgeleerde mechanic) tips en truuks hoe om ‘n verstopte, verspotte toilet drein te fix.

Ek kon nooit vertel hoe ek op die ou einde die drein reggemaak het nie. Hy is kort voor dit oorlede.

Vrydag het ek my erf porsie gekry.

Dankie Pa. 

Ek kon vir die liefde van my lewe uitvat vir ete op haar verjaarsdag. ‘n Oulike geskenkie koop en cupcakes.

Dankie Pa.

Ek kon ‘n groot klomp skuld afbetaal. 

Dankie Pa.

Dankie Pa vir die laaste hulp verleen. 

Maar dankie Pa vir die goeie mens wat Pa was. 

Dis my hoop en gebed dat ek die helfte van die man kan wees wat Pa was.

3 comments

  1. rondomtaliedraai · November 2

    *drukkie* ❤

  2. Tannie Frannie · November 4

    Dink jou pa sou hierdie huldeblyk waardeer het.

Lewer kommentaar

