Knaap gedaan…

Vandag was wel, daar is nie gevoelens om die dag te beskryf nie.

O. Daar was baie gevoelens. Eers die bittere angs wat elke maand vir ‘n week of so ervaar.

Dan die snot en trane wat ek, groot man soos ek is, huil in ‘n dokters spreek kamer.

Ek kan die stront net nie meer hanteer nie. Selfmoord gedagtes, so donker as wat dit is wat my jaag en ek wat myself begin oortuig dat dalk is dit nie die slegste van idees nie.

Maar liefde en pille is ‘n ander ding.

Liefde wat saggies jou rug streel terwyl jy voel jy is oppad na ‘n senuwee ineenstorting.

Pille wat jou so damn mellow maak nie eers die sinkende rand laat jou sleg voel nie.

Vir dies van julle wat met angs stoei soos ek doen: Gaan spreek jou huis dokter. Praat met ‘n vriend/vriendin/familie lid wat jy weet jou ernstig sal opneem.

waiting_for_a_train_by_ilolamai-d6mnnfe

2 comments

  1. perdebytjie · Oktober 12

    Ai Skeletor…sterkte.

  2. rondomtaliedraai · Oktober 12

    *drukkie* ❤ Jy is baie spesiaal vir my!

Lewer kommentaar

