Hello?

Is daar iemand in dìe poephuis?

9 comments

  1. vuurklip · Februarie 15, 2016

    Pááárp!!! (Dit was weer ‘n politikus)

    • Skeletor · Februarie 15, 2016

      Maak ook net K@K waar hulle gaan! 😛

  2. perdebytjie · Februarie 15, 2016

    Waar is jy?Ons mis jou!

  3. rondomtaliedraai · Februarie 15, 2016

    Sies … ek dog jy is my vriend?

    • Skeletor · Februarie 16, 2016

      Huh? Natuurlik is ek! Hel Vrou! Vir jou bring ek ‘n rolletjie toiletpapier en vee nog jou agterstewe ook af!

      • rondomtaliedraai · Februarie 16, 2016

        Hehehehehe… stadig – moenie dit oordryf nie jy sal bitter spyt wees. ❤

  4. vvuureoc · Februarie 16, 2016

    Ek het my kodering verloor en kan nie die boodskap lees nie

    ((IK van drie as my vrou en hond toesig hou))

    • Skeletor · Februarie 16, 2016

      Jy het nie net jou kodering verloor nie, maar vir my ook langs die pad… HUH???

Lewer kommentaar

