Die laaste post…

koebaai

5 comments

  1. rondomtaliedraai · Desember 18, 2014

    Nou hoekom so? Jy maak my oneindig hartseer… almal waarvan ek hou gaan altyd weg…

  2. ddupl3ss1s · Desember 19, 2014

    Dalk gaan hy bietjie met vakansie , Tina

  3. Net Ek · Desember 19, 2014

    Maar waar gaan jy?

    Hoe lank gaan jy?

    Hoekom gaan jy?

    Kom jy terug?

    Wanneer kom jy terug?

    Ag kom terug toe man.

  4. Net Ek · Desember 19, 2014

    En nee, ek gaan nie die post like nie.

    #Net Ek sit dikbek in die hoek met haar arms gevou nou#

  5. crlredelinghuys · Desember 19, 2014

    NOU WAAR GAAN JY HEEN AS EK NOU NET HIER GEKOM HET? A- NEE -A!

Lewer kommentaar

